پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228031
به نام کارگر به کام استانداران روحاني
تاریخ انتشار : 1396/02/11 09:25:43
نمایش : 1305
نماينده مردم محلات در مجلس گفت: برخي از استانداري‌ها و فرمانداري‌ها با اقداماتي که شائبه برانگيز است از فردي خاص در انتخابات رياست‌جمهوري حمايت مي‌کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام عليرضا سليمي نماينده مردم محلات در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه برخي از استانداري‌ها و فرمانداري‌ها اصل بي‌طرفي در انتخابات پيش‌رو را رعايت نمي‌کنند، گفت: وزير کشور هر چه سريع‌تر به فرماندارها و استاندارهايي که خلاف قانون عمل مي‌کنند، تذکر دهد.

وي ادامه داد: برخي از استانداري‌ها و فرمانداري‌ها با اقداماتي که شائبه برانگيز است از فردي خاص در انتخابات رياست‌جمهوري حمايت مي‌کنند.

نماينده مردم محلات در مجلس با بيان اينکه برخي از استانداري‌ها و فرمانداري‌ها در کشور به بهانه روز کارگر و شوراها جلساتي را ترتيب داده و به امور انتخاباتي پرداخته‌اند، افزود: اين اقدام برخي از استانداران و فرمانداران ظلم به نظام و مخدوش کردن روند انتخابات است.

حجت‌الاسلام سليمي خاطرنشان کرد: قانون‌گريزي برخي از مقامات دولتي در آستانه انتخابات رياست‌جمهوري عجيب و غريب است.

تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html